.

Saturday, January 22, 2011

Cabaran tahun baru..

 Assalamualikum wbt dan salam sejahtera.

my beloved school : SMK Durian Tunggal

Semua sedia maklum..sudah 3 minggu sekolah bermula... Pelbagai situasi telah saya hadapi sehingga ada keadaan yang begitu runcing dengan situasi yang saya sendiri tidak pernah bayangkan akan berlaku di sekolah yang indah aman dan permai ini... Jadual waktu sekolah mungkin puncanya.. BUKAN saya yang ingin jawatan itu tetapi ia adalah kepercayaan pentadbir dan atas dasar itu tugasku dan rakanku Cikgu Fiza adalah untuk buat yang terbaik dan mampu membuat guru-guru lain mengukir senyuman...Kami ikhlas..Tiada niat untuk menyusahkan rakan-rakan yang lain.. Inilah cabaran dunia pendidikan..bukan sahaja berhadapan dengan pelajar yang semakin hari semakin"advance" namun interaksi sosial guru-guru juga menjadi semakin kompleks jika ada diantara kita yang hanya memikirkan dirinya sahaja... Sejujurnya, saya sayang semua guru-guru SMK Durian Tunggal, My Big Family~

remy-fiza-kak zura-zubir

Hari ini saya best sebab dapat mengajar kelas 2D dan 2G.. walaupun hari ini adalah ahari terakhir aku di kelas 2G ilmu yang aku sampaikan harap-harapnya akan bermanfaat untuk mereka... cikgu doakan yang terbaik untuk anak-anak murid cikgu yang tersayang...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...